Jeśli przesyłka budzi Twoje zastrzeżenia, np. nosi ślady zniszczenia, jest zgnieciona lub rozerwana, odbierz ją i sprawdź przy kurierze.
Jeśli zawartość jest uszkodzona, spisz z kurierem protokół szkody - jest on podstawą reklamacji.
Protokół wraz ze zdjęciem uszkodzonego produktu wyślij na adres kontakt@scandishop.pl.
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o szczegółach wymiany towaru na nowy.
Jeśli stwierdzisz uszkodzenie już po odjeździe kuriera, w ciągu 7 dni skontaktuj się z firmą kurierską podając numer przesyłki.
Wyśle ona do Ciebie kuriera, który spisze protokół szkody.
Reklamacje dotyczące braku w przesyłce, problemów z działaniem produktu itp., a także reklamacje przesyłek dostarczanych do Paczkomatu, nie wymagają spisania protokołu szkody.
ZWROTY
Jeśli jesteś klientem będącym konsumentem, masz prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie. Zgłoś nam chęć zwrotu mailowo na adres kontakt@scandishop.pl podając numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży oraz numer konta, na które mamy wykonać zwrot.
Pamiętaj o dokładnym zabezpieczeniu przesyłki na czas transportu.
Ze względu na różne adresy magazynów, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu potwierdzenia adresu zwrotu.
Zwrotu dokonujesz na swój koszt.
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Cenimy Twoją prywatność
Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować je do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.