REKLAMACJE
Jeśli przesyłka budzi Twoje zastrzeżenia, np. nosi ślady zniszczenia, jest zgnieciona lub rozerwana, odbierz ją i sprawdź przy kurierze.
Jeśli zawartość jest uszkodzona, spisz z kurierem protokół szkody - jest on podstawą reklamacji.
Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o szczegółach wymiany towaru na nowy.
Jeśli stwierdzisz uszkodzenie już po odjeździe kuriera, w ciągu 7 dni skontaktuj się z firmą kurierską podając numer przesyłki.
Wyśle ona do Ciebie kuriera, który spisze protokół szkody.
Reklamacje dotyczące braku w przesyłce, problemów z działaniem produktu itp., a także reklamacje przesyłek dostarczanych do Paczkomatu, nie wymagają spisania protokołu szkody.
ZWROTY
Jeśli jesteś klientem będącym konsumentem, masz prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane i wykonywane na zamówienie.
Zgłoś nam chęć zwrotu mailowo na adres
kontakt@scandishop.pl podając numer zamówienia lub numer dokumentu sprzedaży oraz numer konta, na które mamy wykonać zwrot.
Pamiętaj o dokładnym zabezpieczeniu przesyłki na czas transportu.
Ze względu na różne adresy magazynów, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu potwierdzenia adresu zwrotu.
Zwrotu dokonujesz na swój koszt.